מה אתה מחפש ? אנחו כאן לעזור

הוסף לסל
תוצאות: 502
מחיר | שם מיין לפי:

03-9797943
נעלי פלדיום

פלדיום Palladium

פלדיום Palladium

אנחנו בביי ספורט buysport, זוכים להעניק לכם את האפשרות לרכוש נעלי פלאדיום אופנתיות וסופר נוחות!

המותג Palladium הינו מותג שקיים קרוב למאה שנים. ומאחוריו עומד סיפור מאוד מעניין. המותג נוצר בשנת 1920 (הרחוקה!) כמפעל לייצור צמיגי מטוסים. כעבור זמן מה, הביקוש לצמיגי מטוסים צנח. החברה החליטו לפנות לתחומים שונים באמצעות חומרי הגלם העומדים לרשותם – והחלו לייצר נעליים בעלות סוליות איכותיות עם מראה מחוספס וקשוח. ההיסטוריה שלהם היא מה שהבטיח איכות סוליה ואיכות בד יוצא דופן באיכותו, יחד עם מראה קשוח ומחוספס, עד כדי כך שגופים מיליטריסטיים בעולם רכשו את המוצרים שלהם - כולל הלגיון הצרפתי ויחידות קומנדו נוספות. כך המותג לימים חצה יבשות וכבש את העולם.

המגפיים שלהם הפכו ללהיט בין שנות השבעים לשנות השמונים, ובשנים האחרונות הן זוכות לרנסנס עם שיאי פופולריות חדשים. למרות שהעיצוב כמעט ולא השתנה, הסגנון והאיכות ששירתו בעבר לוחמי קומנדו צרפתים קיבלו רלוונטיות מחודשת בסביבה האורבנית, העיצובים שלהם דיברו ועד היום מדברים לקהל הרחב, מעצבים מייצרים נעלים בסגנונות שמנסים להיות דומים להם, צעירים וחובבי אופנה מתחברים בטבעיות עם קולקציות יוניסקס צבעוניות חדשות ומחוספסת. בכל העולם הנעליים מגיעות במגוון רחב של מידות, צבעים, דגמים שונים של נעלי טיולים, נעלי יציאה, נעלי הליכה, נעלי עבודה, ושלל שימושים שונים שיבטיחו לכם נוחות ואיכות ללא פשרות! הם הוכיחו את עצמם כמותג הנעלה שיתאים לצרכי כל המשפחה!

היום, פלדיום נחשבת למותג האופנה מהמבוקשים בעולם בגלל שלל סיבות. בין היתר, בגלל ייצור דגמי סאמפלים המיוצרים בסדרות ובכמויות מצומצמות, כך הם יוצרים ביקוש אדיר ברחבי העולם כולו. אנחנו בbuysport, רוצים לתת לכם את השירות, המחיר, הדילים, המבצעים הגמישות והמגוון הגדול ביותר כך שאם רציתם לרכוש נעלי פלדיום לגברים או נשים וחיפשתם חנויות פלדיום , הגעתם למקום הנכון כי כאן בביי ספורט תוכלו לרכוש את כל דגמי פלדיום המובילים במחירים זולים!

תוצאות: 0 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: פלדיום Palladium נשים
סינונים נוספים

טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי: